Kings of War

Voor alles wat je maar kwijt wilt
Alcathalon
Site Admin

Kings of War

Postby Alcathalon » Thu Jan 03, 2019 4:05 pm

Het Fantasy virus heeft me weer volledig gegrepen met de regelsset Kings of War 2nd edition.
Deze editie draait alweer een jaar of 3 en ieder jaar brengt Mantic een update zodat alle legers geballanceerd blijven.
Wil je het een keer proberen laat het ff weten :D
To all your Warlords, The King of the North is on the move.
sandtiger

Re: Kings of War

Postby sandtiger » Wed Feb 27, 2019 8:09 pm

ik heb mijn regelboek weer gevonden, dus kan kijken wat ik aan lijstje kan maken :)
punten zijn (zo op eerste blik) minder dan in old-scool days WFB...
Alcathalon
Site Admin

Postby Alcathalon » Sat Mar 16, 2019 3:57 pm

Top Steef, ben benieuwd waar je mee wil gaan spelen.
Heb je 2nd edition rulebook of nog de eerste?
Als je interesse hebt, een vriend van mij heeft het boekje met fe extra legers per ongeluk dubbel. Die zou je evt. kunnen overnemen.
younglord denisar

Postby younglord denisar » Mon Apr 01, 2019 9:50 am

Na wat test battels de deamons weer onder het stof vandaan gehaald.
Goede reden om alle onbeschilderde, verzamelde deamons een tweede kans te geven. De eerste staan al in de primer :twisted:
Let's play ball :mrgreen: CBBC
Mr. Stabby

Postby Mr. Stabby » Mon Apr 01, 2019 2:33 pm

Goed te zien dat het begint te leven. Ik moet nog even mijn Sikh leger afschilderen en dan ga ik ook beginnen aan een KoW leger. Moet alleen nog even kiezen tussen Varungar, Kingdom of Men of de Nightstalkers. :mrgreen:
The best thing about being a pessimist is that you are constantly being either proven right or pleasantly surprised.
Arvid

Postby Arvid » Sat May 04, 2019 1:21 pm

In de pdf versie van Mantic ontbreken de regels en lijsten van de Magic artifacts. Kunnen alle units en characters deze items kiezen?
May the force be with me :twisted:
younglord denisar

Postby younglord denisar » Mon May 06, 2019 5:46 am

Arvid wrote:In de pdf versie van Mantic ontbreken de regels en lijsten van de Magic artifacts. Kunnen alle units en characters deze items kiezen?

Check je mailbox :-)
Let's play ball :mrgreen: CBBC
jagbow17

Postby jagbow17 » Sun Jul 21, 2019 12:36 pm

Fantasy is alive, getuige een KoW app die barstensvol pics,verhalen en ideeen zit, een zeer succesvolle woensdagavond bij MOX ( 10 spelers !) en links en rechts meldingen van leden, die hun oude poppen weer onder het stof vandaan halen. En de honger naar meer KoW groeit met het uur !
Als veroorzaker van deze fantasy revival kunnen we Fred alleen maar bedanken, dat hij spelen met elfjes,draken en monsters weer nieuw leven heeft ingeblazen. Hulde hiervoor. :D
Minder te spreken ben ik echter over het feit, dat diezelfde Fred ons eerst een lekkere worst voorhoudt in de vorm van een campaign, maar die pas in 2020 wil gaan organiseren ! Dat duurt toch veel te lang.... :evil: Dat kan veel eerder, gewoon vanaf september als iedereen weer terug is van vakantie...toch ?
Dus om Fred te ontlasten ( kan hij in alle rust gaan verhuizen :mrgreen: ) wil ik wel een campaign gaan opzetten. Ik heb tenslotte ook al de nodige ervaring hierin ( OMG, is het al zolang geleden, ergens in de jaren negentig ? :o ). Maar als je desondanks toch mee wil doen, geef dan hieronder aan met welk leger.

De campaign zelf moet ik nog van handen en voeten gaan voorzien, maar de basis in het kort is:
1. Startleger 1000 pnt, max 1hero en 1 magic item
2. Geen verplichte speelrondes, maar spelen waar en wanneer je het beste uitkomt ( club,MOX,thuis)
3. Looptijd in principe tot en met mei volgend jaar, of tot zolang er nog voldoende animo is ;)

Nogmaals, de campaign zelf moet ik nog gaan uitwerken, maar zal zeker geen aanslag op je beschikbare speeltijd gaan worden. Maar meer in de trant van: als ik dan toch een game KoW wil spelen, kan ik dat net zo goed laten meetellen voor de campaign 8-)
Last edited by jagbow17 on Fri Jul 26, 2019 2:55 pm, edited 1 time in total.
War is fear cloaked in courage
Alcathalon
Site Admin

Postby Alcathalon » Sun Jul 21, 2019 3:24 pm

Ik wil natuurlijk meedoen beetje afhankelijk van de beschikbare tijd. Ik ga mij beraden over het leger waarmee ik wil deelbemen, heb nog genoeg liggen 8-)
Mr. Stabby

Postby Mr. Stabby » Sun Jul 21, 2019 4:07 pm

Ik doe zeker weten mee! Weet alleen nog niet met welk leger. Als we voor de nieuwe editie beginnen, dan de Night-stalkers, maar als we pas na oktober van start gaan kan het zo maar wat anders zijn :D
The best thing about being a pessimist is that you are constantly being either proven right or pleasantly surprised.

Return to “Kings of War Discussie”