Gratis Dystopian War 3de editie rulebook

Alles wat je maar kwijt wilt
Mr. Stabby

Gratis Dystopian War 3de editie rulebook

Postby Mr. Stabby » Tue Dec 12, 2017 1:21 pm

Warcradle Studios, de nieuwe eigenaar van de Dystopian Wars IP is een actie gestart om mensen gratis aan een nieuwe editie van de regels te krijgen.

Details en registratie zijn hier te vinden:
https://blog.warcradle.com/dw-free-rule-book

Het lijkt er wel op dat het gelijk ook werkt als een reclame stunt maar je krijgt er wel 2 regelboeken voor. Armoured Clash, de variant met grond modellen, krijgt een volledige overhaul en zal zijn eigen regels krijgen, en een grote schaal van modellen. Ook de regels voor dit systeem krijg je gratis als je meedoet.
The best thing about being a pessimist is that you are constantly being either proven right or pleasantly surprised.
Scum o' the earth

Re: Gratis Dystopian War 3de editie rulebook

Postby Scum o' the earth » Tue Dec 12, 2017 6:33 pm

Drat... Ninja-ed... :lol:

Ik heb het al geregeld
(Zie mijn facebookpagina voor een fantastische foto met twee regelboeken. 8-) )

In een streaming video zeiden de heren van Warcradle dat een potje met 12 à24 modellen per kant ongeveer twee uur zal duren. Dat zou dan een enorme verbetering worden.
Mr. Stabby

Postby Mr. Stabby » Tue Dec 12, 2017 6:40 pm

Zo jammer dat de ninja smiley er niet meer is... :mrgreen:

Het klinkt wel alsof ze een goed beeld hebben wat ze moeten doen om het spel en de setting nieuw leven in te blazen. 2 Uur is altijd net lekker voor een battle.
Hoewel het jammer is van de paar land modellen die ik heb, ik kan niet zeggen dat het jammer is dat ze een eigen regelset krijgen en een grotere schaal. Sommige van die tankjes waren echt te klein...

Verder krijgt de Covenant submarine tenders die cyborg walvissen meeneemt. Ik ben gelijk fan :D
The best thing about being a pessimist is that you are constantly being either proven right or pleasantly surprised.
Scum o' the earth

Postby Scum o' the earth » Tue Dec 19, 2017 1:18 pm

Ik heb de bevestiging binnen. Nu maar wachtten hoe het speelt. Als het goed is komt binnenkort een pdf van de regels uit.
Mr. Stabby

Postby Mr. Stabby » Tue Dec 19, 2017 6:53 pm

Oh ja! Ik moet nog steeds mijn foto plaatsen. Is het PDF voor iedereen of alleen die met de actie bezig zijn? Ik hoef niet zozeer een hardcopy te hebben.

Laten we hopen dat Dystopian Wars weer in volle glorie terug komt :D
Scum o' the earth

Postby Scum o' the earth » Wed Dec 20, 2017 6:50 am

Ik dacht dat de pdf voor iedereen was, maar het kan ook een soort Beta test zijn.
Dutchkat

Postby Dutchkat » Wed Dec 20, 2017 9:37 am

Urrrgh Ik moet dat boek nog vinden maar het zit ergens in de 40 dozen vol met andere boeken...

Hoe lang duurt deze actie nog want ik wil best deze nieuwe editie hebben :3

Return to “Dystopian War Discussie”