Spartan Games Failliet

Alles wat je maar kwijt wilt
Mr. Stabby

Spartan Games Failliet

Postby Mr. Stabby » Fri Aug 25, 2017 2:19 pm

Spartan Games gaat de deuren sluiten.

http://www.spartangames.co.uk/spartan-games

Misschien was het toch geen goed idee om je hele core game catalogus tweede rangs te maken voor een computer spel licentie...

Dus mocht je nog wat willen ga dan snel opzoek naar een retailer want op=op
The best thing about being a pessimist is that you are constantly being either proven right or pleasantly surprised.
Dutchkat

Re: Spartan Games Failliet

Postby Dutchkat » Sun Sep 10, 2017 7:58 am

Man ik zie dit nu pas, erg zonde het was een veel belovend bedrijf.
Toch zag je wel dat ze heel veel uitbrachten en meerdere spelsystemen, als je niet een hele grote jongen bent kan je weinig tegen vallers hebben en als ik zo lees hoge kosten met R&D dan is dat duidelijk gebeurd.

Erg jammer, we kunnen nu maar hopen dat de IP's doorverkocht worden aan andere bedrijven die er wat moois van kunnen maken. En dan weer eens DW spelen, mijn Portugese floot kan nog wel wat air support gebruiken.
Mr. Stabby

Re: Spartan Games Failliet

Postby Mr. Stabby » Thu Sep 28, 2017 8:48 am

Hoewel het einde van Spartan Games zeker is, is het misschien nog niet het einde van Dystopian Wars.
Onlangs kreeg ik een bericht van Warcradle Studios, een onderdeel van Wayland Games, dat zij assets van Spartan Games hebben overgenomen. Nou kan dit alleen de mailinglijst zijn maar als je naar de website van Warcradle gaat zal je zien dat ze nog maar 1 miniaturen range hebben en opzoek zijn naar een nieuwe full time resin caster.

Wie weet gaan we toch nog wat zien.

Edit:
https://www.youtube.com/watch?v=gHJ3eoXhxAg

Hier is de officiele aankondiging van Warcradle over het aanschaffen van de Dystpoian Wars, de Firestorm en de Uncharted Seas IPs.
The best thing about being a pessimist is that you are constantly being either proven right or pleasantly surprised.

Return to “Dystopian War Discussie”