Back from the dead

Stel je hier even voor.
Geronimo

Re: Back from the dead

Postby Geronimo » Wed Jul 10, 2019 8:58 am

Dat wordt inderdaad wel eens gespeeld daar.
Ze hebben er zelfs een speciale tafel voor gemaakt.
seb76

Postby seb76 » Thu Jul 11, 2019 1:19 pm

Ja, ik kom wel eens bij Mox. hij had voorheen best wel wat staan maar hij koopt het niet echt meer in. er zijn daar 6 spelers voor Legion die daar wel komen. De tafel die er staat heeft hij gekocht. ik ken toevallig de maker van de tafel. Wel een hele mooie tafel hoor.
J.Morsch

Postby J.Morsch » Mon Jul 15, 2019 6:21 pm

Hey Seb,

zou je mij eens willen introduceren in Legion? Het ziet er erg goed uit en ik ben benieuwd hoe het speelt!
Mag op de WCA club(21juli?) maar mag ook bij Mox!
Bolt Action/K47 Soviet Army | Star Wars Legion | Test of Honour | Blood-Red-Skies
seb76

Postby seb76 » Thu Jul 18, 2019 6:20 pm

J.Morsch wrote:Hey Seb,

zou je mij eens willen introduceren in Legion? Het ziet er erg goed uit en ik ben benieuwd hoe het speelt!

Natuurlijk wil ik dat! ik zal even kijken of dat komende clubdag al lukt. ben nog druk kwastende met de empire kant. Stormtroopers lijken zo simpel maar wit en zwart is nog best lastig.

Misschien een klein demo potje met halve punten?

Wil even kijken of er iemand is die X-Wing 2.0 wil spelen. dat duurt op zich niet zo lang en dat zou een mooie combi zijn met een legion demo.
Mr. Stabby

Postby Mr. Stabby » Thu Jul 18, 2019 6:39 pm

seb76 wrote:Wil even kijken of er iemand is die X-Wing 2.0 wil spelen. dat duurt op zich niet zo lang en dat zou een mooie combi zijn met een legion demo.

Kom maar op!
The best thing about being a pessimist is that you are constantly being either proven right or pleasantly surprised.
J.Morsch

Postby J.Morsch » Thu Jul 18, 2019 6:57 pm

seb76 wrote:
J.Morsch wrote:Hey Seb,

Natuurlijk wil ik dat! ik zal even kijken of dat komende clubdag al lukt. ben nog druk kwastende met de empire kant. Stormtroopers lijken zo simpel maar wit en zwart is nog best lastig.

Misschien een klein demo potje met halve punten?

Wil even kijken of er iemand is die X-Wing 2.0 wil spelen. dat duurt op zich niet zo lang en dat zou een mooie combi zijn met een legion demo.

Half lijstje is ook dikke prima, gaat natuurlijk maar om de spel principes. En ik kom ook graag naar Mox op een avondje om te spelen, als er inderdaad meerdere Legion spelers zijn dan kan ik daar mooi aansluiten.
Bolt Action/K47 Soviet Army | Star Wars Legion | Test of Honour | Blood-Red-Skies

Return to “Introducties”