Frostgrave Campaign: Search for the Eternal Grail

Bespreek hier alles over Frostgrave
Mr. Stabby

Frostgrave Campaign: Search for the Eternal Grail

Postby Mr. Stabby » Thu Jan 04, 2018 10:16 am

More rumors about the Frozen City spread every day. Most are nothing but delirious rambles of those that have been driven insane by their experiences in this godforsaken place but a new one has been gaining more and more traction.
There are rumors that the church of the ancient 'Order Eternalis' has survived the cataclysm intact. Scribes and historians all over the land have come to Frostgrave in the hopes of finding a wizard who would brave the dangers to find this church and reclaim the ancient knowledge contained within.
To entice these adventurers, they spin tales of priceless artifacts, most notably the Eternal Grail. A chalice rumored to grant everlasting life free from disease or old age.

Welkom bij de Search for the Eternal Grail campaign!
In dit topic kan je je inschrijven om mee te doen. Het is de bedoeling dat we op de clubdag in februari beginnen.
Laten we dit topic beperken tot de inschrijvingen. Binnenkort zal ik nog een ander topic openen met een paar kleine regelwijzigingen, en de te spelen scenarios.

Het is de bedoeling dat elke warband een nog te bepalen aantal missies speelt. Als al deze missies gespeeld zijn worden de 3 warbands met de hoogste warband rating samen gedropt in een speciaal scenario. De winnaar van dit scenario is de winnaar van de campaign.

Ook wil ik jullie vragen om bij de inschrijving aan te geven hoeveel scenarios jullie willen spelen en hoeveel per clubdag. Aangezien de ervaring leert dat de meeste campaigns op de club een houdbaarheidsdatum van 3 clubdagen hebben lijkt het mij persoonlijk een goed idee om tussen de 4 en 8 scenarios te spelen.

Natuurlijk hoeven deze niet alleen op de club gespeeld te worden maar laten we wel proberen om zoveel mogelijk op de clubdagen te spelen zodat iedereen kan meegenieten van de kommer en kwel. :mrgreen: Oh, en de variatie van tegenstanders te vergroten. Dat is ook een ding. ;)
The best thing about being a pessimist is that you are constantly being either proven right or pleasantly surprised.
Geronimo

Re: Frostgrave Campaign: Search for the Eternal Grail

Postby Geronimo » Fri Jan 05, 2018 1:48 pm

Yes, Ik doe mee!

1/2 scenario's per clubdag vind ik prima.
Van mij mag het langer duren, zo lang mensen er nog plezier in hebben.

Mijn warband is er klaar voor!
sandtiger

Postby sandtiger » Mon Jan 15, 2018 7:20 pm

yep fun, m'n Witch Mystique komt de buurt weer in!
ThuMuLT

Postby ThuMuLT » Fri Jan 26, 2018 4:28 pm

Count me in
ThuMuLT

Postby ThuMuLT » Fri Jan 26, 2018 4:30 pm

Ik ga ook voor 1/2 per clubdag
Van mij mag het ook langer duren btw
Mr. Stabby

Postby Mr. Stabby » Sun Feb 18, 2018 9:39 pm

De eerste potjes zijn gespeeld! Sander, Ewout en Jeroen kunnen binnenkort hun eerste aanwijzingen tegemoet zien!
The best thing about being a pessimist is that you are constantly being either proven right or pleasantly surprised.

Return to “Frostgrave”