Test of Honour

J.Morsch

Re: Test of Honour

Postby J.Morsch » Tue May 08, 2018 11:45 am

Gister mijn eerste pot tegen Fred gespeeld. We gebruikten poker fiches voor de order-tokens, Bolt Action Order dice om aan te geven dat iemand een cautious move had gedaan en kleine D6 voor de blood drops.

Verder natuurlijk de ToH dice van Fred.

Het was een leuke pot, zoals altijd bepalen de Dice uiteindelijk wat er gebeurd. Wat tevens resulteerde tot grappige plot-twists. (met 6 dice geen damage kunnen gooien.. :roll: )

Mijn Samurai Warband staan nu in de primer en het zal nog wel even duren voordat die geschilderd zijn. Op ten duur wil ik misschien nog 'Lantern & Ruler' set kopen en de bijbehorende dice. (
Dus iemand nog interesse in een samurai ruler? :mrgreen:
Bolt Action/K47 Soviet Army | Star Wars Legion | Test of Honour | Blood-Red-Skies
Ruderat

Postby Ruderat » Tue May 29, 2018 9:06 am

Wie heeft wat?
J.Morsch

Postby J.Morsch » Tue May 29, 2018 3:20 pm

Ik heb de Samurai Warband.
(In aanbouw)
Bolt Action/K47 Soviet Army | Star Wars Legion | Test of Honour | Blood-Red-Skies
Scum o' the earth

Postby Scum o' the earth » Wed May 30, 2018 6:21 pm

Mox heeft de samurai warband voor me besteld. Morgen maar eens kijken het al binnen is.

Zonder de uitgebreide regels gezien te hebben; Kun je warrior monks aan je warband toevoegen? of moet het allemaal van dezelfde factie zijn?
J.Morsch

Postby J.Morsch » Wed May 30, 2018 9:24 pm

Scum o' the earth wrote:Mox heeft de samurai warband voor me besteld. Morgen maar eens kijken het al binnen is.

Zonder de uitgebreide regels gezien te hebben; Kun je warrior monks aan je warband toevoegen? of moet het allemaal van dezelfde factie zijn?

Ik ben nergens tegen gekomen dat het moet, je stelt je warband samen aan de hand van de afgesproken punten en je gaat je gang lijkt mij.
jagbow17

Postby jagbow17 » Thu May 31, 2018 5:19 am

Bandits and Brigands
War is fear cloaked in courage
Alcathalon
Site Admin

Postby Alcathalon » Tue Jun 05, 2018 11:00 am

Je mag max 1 Samurai hero en 2 Samurai Lt. Daarnaast zit er nog een verplichting in een X aantal punten of modellen Asigaru mannetjes maar die heb ik nu even niet scherp.
Verder mag je zoveel door elkaar gooien als je wilt zolang je je maar aan de max. Aantal punten houdt.
To all your Warlords, Kings of War is on the move. Starting with a campaign on the 1st of sept 2019.
J.Morsch

Postby J.Morsch » Tue Jun 05, 2018 3:37 pm

Mijn 死 (Death) Samurai warband is klaar voor battle. :twisted:

Klik hier voor de foto's!
J.Morsch

Postby J.Morsch » Tue Jul 31, 2018 12:36 pm

Iemand nog interesse in een Samurai meetlint?

Image

Return to “Pike & Shot”