Sharp Practice

Alcathalon
Site Admin

Sharp Practice

Postby Alcathalon » Mon Dec 19, 2016 8:14 pm

Weer een nieuw systeem :roll:

Ja, weer een nieuw systeem. Omdat Black Powder niet echt aanslaat op dit moment gekozen om met Sharp Practice te starten. Op deze manier kunnen we toch met Napoleontisch gamen aan de gang.
Edwin start met Fransen, Ewout heeft Engelsen, Halbe heeft Oostenrijkers net als Ik en Hans heeft Russen voor Black Powder die ook te gebruiken zijn voor SP.
Misschien wil Pieter ook aansluiten :D
Het mooie van de Napoleontische periode is dat er zeer vele fracties betrokken waren, genoeg voor iedereen :mrgreen:
To all your Warlords, Kings of War is on the move. Starting with a campaign on the 1st of sept 2019.
Alcathalon
Site Admin

Re: Sharp Practice

Postby Alcathalon » Tue Oct 03, 2017 6:20 am

Deze post is al weer aardig oud dus maar weer ff nieuw leven in blazen.
Binnenkort wil ik weer een nieuw potje organiseren. Hiervoor wordt al druk geschilderd zodat er twee geschilderde legers op tafel staan. Mijn idee is om in oktober/november het potje te spelen met mogelijk een tweede pot wat later. Misschien zelfs in een mini campaign vorm om het nog leuker te maken.

Als er iemand geinteresseerd is om mee te doen (mag ook zonder modellen) laat het ff weten.
To all your Warlords, Kings of War is on the move. Starting with a campaign on the 1st of sept 2019.

Return to “Age of Blackpowder”